.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد :
کشف محموله ۷۵۰ کیلویی سکه از یک وانت
در بازدید از داخل و قسمت بار خودرو تعداد ۷۴ کیسه به وزن تقریبی ۷۵۰ کیلوگرم که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط ...
کشف محموله ۷۵۰ کیلویی سکه از یک وانت

سرهنگ مجید جمشاد رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در تشریح این خبر گفت: تیم گشت پاسگاه پلیس راه رشت – قزوین در حین انجام وظیفه در جاده رشت به امام زاده هاشم با یک دستگاه وانت بار كه راننده اش تسلط کافی و لازم را برای هدایت وسیله نقلیه نداشت را جهت حفظ ایمنی عبور و مرور متوقف كردند.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: با توقیف خودرو مشخص شد راننده فاقد گواهینامه بوده و قصد عزیمت به تهران را داشته و در این راستا افسر با تجربه پلیس راه نیز با شك كردن عدم تعادل خودرو در بازدید از داخل خودرو و همچنین در قسمت بار خودرو چندین کیسه سكه رایج كشوركه به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، كشف می نماید.

جمشاد با بیان اینكه پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازدید صورت گرفته از خودرو تعداد 74 کیسه به وزن تقریبی 750 کیلوگرم انواع سکه رایج کشور اعم از پانصد، پنجاه، صد و دویست و پنجاه ریالی كشف و ضبط شده است، تصریح كرد: ارزش ریالی این سكه ها ده میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ جمشاد افزود: در تحقیقات صورت گرفته از راننده و سرنشین خودرو عنوان شد که این سکه ها را جهت توزیع در دکه های شهر تهران جمع آوری نموده، اما با توجه به کشف مقداری سکه ذوب شده در داخل خودرو به نظر می رسید این افراد قصد انتقال این حجم سکه به تهران جهت ذوب آن را داشته اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان یادآور شد، راننده خودرو و سكه های مكشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.942 seconds.